"¿Fue el destino que nos cruzamos en el camino, o simplemente una casualidad que nos llevó a encontrarnos? Sea lo que sea, en ese momento, todo cambió. Y ahora, cada instante contigo es un regalo del universo."será destino o casualidad?🤔👌✍️
Kommentar rapporteret med succes.
Indlægget blev tilføjet til din tidslinje!
Du har nået din grænse på 50000 venner!
Filstørrelsesfejl: Filen overskrider den tilladte grænse (92 MB) og kan ikke uploades.
Din video behandles. Vi giver dig besked, når den er klar til visning.
Kan ikke uploade en fil: Denne filtype understøttes ikke.
Vi har registreret voksenindhold på det billede, du uploadede, og derfor har vi afvist din uploadproces.
For at uploade billeder, videoer og lydfiler skal du opgradere til professionelt medlem. Opgrader til Pro
For at sælge dit indhold og dine indlæg, start med at oprette et par pakker. Indtægtsgenerering
Alexander Ballesteros Suarez
Slet kommentar
Er du sikker på, at du vil slette denne kommentar?