"¿Fue el destino que nos cruzamos en el camino, o simplemente una casualidad que nos llevó a encontrarnos? Sea lo que sea, en ese momento, todo cambió. Y ahora, cada instante contigo es un regalo del universo."será destino o casualidad?🤔👌✍️
Yorum başarıyla bildirildi.
Mesaj, zaman çizelgesine başarıyla eklendi!
50000 arkadaşınızla ilgili sınırınıza ulaştınız!
Dosya boyutu hatası: Dosya limiti aştı (92 MB) ve yüklenemiyor.
Videonuz işleniyor, ne zaman görüntülenmeye hazır olduğunda size haber vereceğiz.
Dosya yüklenemiyor: Bu dosya türü desteklenmiyor.
Yüklediğiniz resimdeki bazı yetişkinlere uygun içerik tespit ettik, bu nedenle yükleme işleminizi reddetti.
Resim, video ve ses dosyası yüklemek için profesyonel üyeye yükseltmelisiniz. Pro'ya yükselt
İçeriğinizi ve gönderilerinizi satmak için birkaç paket oluşturarak başlayın. Para kazanma
Alexander Ballesteros Suarez
Yorum Sil
Bu yorumu silmek istediğinizden emin misiniz?